Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2011

Εκθρέψατε ένα κράτος διεφθαρμένο, το υπηρετήσατε και το υπηρετείτε.

"Σας κατήγγειλα ότι μου ζήτησαν μίζες πολλών χιλιάδων ΕΥΡΩ για να μου δώσουν μία άδεια. Μία άδεια που ο Νόμος την επέτρεπε. Και την επέτρεπε και εφαρμόστηκε αυτός ο Νόμος σε 18 νομούς της Ελλάδας. Μόνο στο νομό της Λακωνίας δεν μπορούσε να εφαρμοστεί αυτός ο Νόμος. Εκθρέψατε ένα κράτος διεφθαρμένο. Το υπηρετήσατε και το υπηρετείτε. Είμαι θυμωμένος γιατί με προσβάλατε προσωπικά, υποκριτικά με κοροϊδέψατε. Στον τόπο μου, στην πατρίδα μου, οι πατεράδες μας, 70 χρόνια πριν έγραφαν ιστορίες δόξας. Ευνουχίσατε την πατρίδα, την βάλατε σε επιτήρηση. Ζήταγα αυτό που εζητούσε ο Νόμος, Ο ΝΟΜΟΣ. Είστε διεφθαρμένοι πολιτικά, πολιτικά, γι' αυτό βγήκα ενώπιον όλων να το πω. Ζητώ συγνώμη από όλους τους συμπολίτες μου".

Ο γιατρός Δημήτρης Αλειφερόπουλος (αδελφός της γνωστής ηθοποιού Μαίρης Αλιφέρη), είναι πρώην Στρατιωτικός Ιατρος (ακτινολόγος).

Με στεντόρεια φωνή και ανάστημα γνήσιου Σπαρτιάτη στάθηκε με θάρος και αντιμετώπισε πρόσωπο με πρόσωπο, απευθύνοντας στους άρχοντες της Λακωνίας δριμύ κατηγορώ για την οικονομική κατάσταση της χώρας αλλά και για όσα ο ίδιος έζησε με την προσωπική του επιχείρηση, όπου του ζήτησαν όπως είπε, χιλιάδες ευρώ μίζες για να πάρει την σχετική άδεια που προβλέπει ο Νόμος και όπως διεκρίνησε (και ουδείς αντέδρασε τους αντέδρασε καθόλου) "σας κατήγγειλα... με προσβάλατε... με κοροιδέψατε..." ξακαθαρίζοντας παρουσιά όλων στην Σπάρτη πως τις καταγγελέιες αυτές τις επαναλάμβανε πλέον...

πηγή του βίντεο: report24.gr