Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2012

Με χαλασμένο λεωφορείο στο Κάστρο της Μονεμβασιάς

Φέτος το καλοκαίρι το τουριστικό βράχο της Μονεμβασιάς δεν εξυπηρετούσαν τα λεωφορεία του Δήμου Μονεμβασιάς καθώς έκαναν διακοπές σε συνεργείο (δύο τελευταίες φωτογραφίες). Το έργο της συγκοινωνίας ως το Κάστρο ανέλαβε και εκτελούσε το λεωφορείο του ΚΤΕΛ της φωτογραφίας.

Θα πρέπει λοιπόν οι υπεύθυνοι τουριστικοί προβολής του Δήμου Μονεμβασιάς που έχουν φλομώσει το Πανελλήνιο αλλά και το Δήμο με έναν υπέρμετρο κομπασμό σχετικά με το έργο τους να μας εξηγήσουν (βασικά, όχι σε εμάς αλλά σε όσους επισκέφτηκαν την Μονεμβασία) το πόσο νόμιμο, όμορφο, σοβαρό, επικίνδυνο και ανταποκρίνεται στην εικόνα της ιστορικής Μονεμβασιάς είναι ένα λεωφορείο με χαλασμένη πόρτα (άραγε ο κλιματισμός να δούλευε, κι αν ναι μπορούσε να αποδώσει με τη πόρτα ανοιχτή; μιας και δεν άνοιγε και δεν έκλεινε η δεξιά του πόρτα).

Πόσο είναι το τίμημα της μεταφοράς από τη Γέφυρα έως το Κάστρο  με χαλασμένο λεωφορείο;

Επίσης προχθές, 16/10/12,  τη Μονεμβασιά προσέγγισαν τρία κρουαζιερόπλοια την ίδια μέρα με πάνω από 2.500 επιβάτες. Πως έφτασαν όλοι αυτοί έως το Κάστρο;

Τελικά ο Δήμος και ο Δήμαρχος Μονεμβασιάς  Τριχείλης Ηρακλής αρέσκονται στις προσεγγίσεις στον ιστορικό αυτό Δήμο της Λακωνίας από  κρουζιερόπλοια με χιλιάδες τουριστών ή προτιμούν τα τάνκερς με χιλιάδες τόνους πετρελαιοειδών και την καταστροφή της Ποσειδωνίας;

Υ.Γ. Τα κάστρα που στηριζόντουσαν σε αυλές αλώθηκαν και χάθηκαν...