Πέμπτη, 20 Νοεμβρίου 2014

Πλοίο δίχως υπερσυμπιεστή και τα της ψύξεως του εκτός επισκευαστικής ζώνης;;;

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

Τα εύσημα θα πρέπει να δοθούν στην Λιμενική Αρχή Νεάπολης Βοιών για ακόμη μία φορά. Ένα πλοίο ονόματι ¨TEKTONEOS¨ με σημαία Νήσων Μάρσαλ ευρίσκεται αγκυροβολημένο στον όρμο των Βάτικων εδώ και δώδεκα ημέρες κάνοντας ότι επισκευές θέλει , ΑΝΕΝΟΧΛΗΤΟ από τον οποιοδήποτε , συμπεριλαμβανομένου/ κυρίως της αρμόδιας Λιμενικής Αρχής. Πραγματικά είναι να απορεί κανείς με τα ακόλουθα:

1. Το πλοίο έχει αγκυροβολήσει στο 1,2 ΝΜ από την κοντινότερη ακτή την στιγμή που υφίστανται τοπική απαγόρευση περί της αγκυροβολίας των πλοίων από τις ακτές του όρμου σε απόσταση μικρότερη των 2 ΝΜ , όπως προκύπτει από το έγγραφο με ημερομηνία έκδοσης 16-09-2011 του Γραφείου Κοινοβουλευτικού ελέγχου του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη (νύν Υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου) , και το οποίο επισυνάπτεται στο παρόν έγγραφο. Πηγή του προαναφερόμενου εγγράφου αποτελεί η ιστοσελίδα lakonia.gr@gmail.com η οποία είχε δημοσιεύσει μία ανάλογη καταγγελία ενός αξιωματικού εν αποστρατείας με την οποία κατέγγελνε ακριβώς τα ίδια με την δική μου αλλά δυστηχώς όπως μπορεί κανείς να συμπεράνει από την απάντηση του αρμόδιου υπουργείου, όλα είναι μια καλοστημένη επιχείρηση.

2. Το πλοίο εδώ και τουλάχιστον 10 ημέρες είναι ‘’καραβοφάναρο’’ - όπως σύμφωνα με την παραδοσιακή ναυτική ορολογία - χαρακτηρίζεται ένα πλοίο το οποίο δεν έχει την δυνατότητα αυτοδύναμης πρόωσης. Αυτό συμβαίνει διότι στο πλοίο εδώ και τόσες ημέρες λαμβάνουν χώρα σωρεία επισκευών σε διάφορους τομείς του. Καθώς είναι αυτονόητο ότι σε περίπτωση που εξαρμωθεί το ονομαζόμενο ΄΄Turbo Charger’’ της κύριας μηχανής καθώς και αντλίες ψύξεως της , αυτή δεν είναι δυνατόν να τεθεί σε λειτουργία.
Δεδομένου ότι υφίστανται εθνική νομοθεσία (Υ.Α.) που απαγορεύει την οποιαδήποτε εργασία επισκευής , ΕΚΤΟΣ σε περίπτωση βλάβης η οποία αναφερθεί στις αρμόδιες αρχές προκειμένου ακολουθηθούν συγκεκριμένες διαδικασίες για την αποκατάσταση αυτής (απαγόρευση απόπλου , επιθεώρηση , κτ.λ.).

βράδυ 20/11/14 το πλοίο στα 1.5ν.μ. από το Λ/Χ...
ΕΝΑ ΠΛΟΙΟ ‘’ΚΑΡΑΒΟΦΑΝΑΡΟ’’ ΑΓΚΥΡΟΒΟΛΗΜΕΝΟ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟ ???? ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΤΟ ΠΛΟΙΟ ''ΞΕΣΥΡΕΙ'' (απαγκιστρώσουν οι άγκυρες από τον βυθό) ΕΧΕΙ ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ ΤΟ ΠΛΟΙΟ , ΕΧΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΟΤΙ ΑΠΕΧΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΚΤΗ ΜΟΛΙΣ, 2 ΝΜ; 

ΤΟΣΟ ΑΝΑΙΣΘΗΣΙΑ Η ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΚΥΡΟΒΟΛΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ; ΕΝΑ ΠΛΟΙΟ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΤΟΣΟ ΜΙΚΡΟΥ ΟΡΜΟΥ ΔΙΧΩΣ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΗ ΠΡΟΩΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ''ΒΟΜΒΑ'' ΓΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟΝ ΚΟΛΠΟ!!! ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ;

3. Πώς είναι δυνατόν η τοπική Λιμενική Αρχή να μην είναι σε θέση να ελέγξει το τι συμβαίνει κυριολεκτικά μπροστά της … Είναι δυνατόν να μην έχει αντιληφθεί ότι κάτι συμβαίνει στο πλοίο από την στιγμή που καθημερινά η ίδια δίνει άδεια ανόδου σε αυτό σε μεγάλο αριθμό ατόμων τα οποία αποτελούν μέλη τεχνικών συνεργείων;

4. Πώς είναι δυνατόν να μην έχει αντιληφθεί τα ογκωδέστατα μηχανικά μέρη που μεταφέρθηκαν από το πλοίο σε φορτηγά οχήματα με προορισμό κάποια εταιρεία επισκευών στον Πειραιά καθώς και την επιστροφή αυτών και την επαναμεταφορά τους στο πλοίο;
5. Είναι ολοφάνεροι οι λόγοι προτίμησης του έν λόγω λιμένα από τους εφοπλιστές….. μηδενικός έλεγχος , σαφώς ευνοϊκή μεταχείριση - κατά το δοκούν – ακόμη και των πλοίων που αποδεδειγμένα παραβαίνουν την εθνική και Διεθνή νομοθεσία.

Πώς αλλιώς άλλωστε μπορεί να χαρακτηριστεί το γεγονός ότι , η σεβαστή διοίκηση της τοπικής λιμενικής αρχής , επιβάλλει πρόστιμα για παραβίαση διατάξεων της διεθνούς νομοθεσίας η οποία έχει ως αποτέλεσμα ακόμη και την απαγόρευση απόπλου του πλοίου , με ύψη τα οποία μπορούν μόνο να χαρακτηριστούν ως σκανδαλώδη. Πώς είναι δυνατόν το ύψος προστίμου για περίπτωση πλοίου του οποίου του απαγορεύει τον απόπλου η λιμενική αρχή για παραβίαση διατάξεων ασφαλείας να ανέρχεται στο ίδιο ακριβώς ύψος όπως το πρόστιμο που έχει επιβληθεί σε δημοσιογράφο της περιοχής λόγω φωτογράφισης του λιμένα … (300 ευρώ);;;

Πράγματι μπορεί να συμπεράνει κανείς ότι ο όρμος των Βάτικων είναι η καλύτερη επιλογή. MΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙΣ , ΚΑΙ ΣΕ ΠΕΡΊΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΕΙΣ ΕΝΑ ΠΡΟΣΤΙΜΟ (ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ) ΤΟ ΥΨΟΣ ΑΥΤΟΥ ΕΊΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΧΑΜΗΛΟ !

ΟΛΟΙ ΚΕΡΔΊΖΟΥΝ , ΤΑ ΠΛΟΙΑ , ΤΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΛΟΓΩ ΜΑΥΡΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ , …. ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ;;;;;;;; Πραγματικά το ‘’μαγαζάκι’’ που έχει δημιουργηθεί εκεί λειτουργεί αρκετά καλά… και είναι ολοφάνερο ότι δουλεύει υπό τις ευλογίες όλων των εμπλεκομένων , πρακτόρων – λιμενικών αρχών και αρμοδίων διευθύνσεων του ΥΝΑ , οι οποίοι αδιαφορούν επικίνδυνα εις βάρος των εργαζόμενων στα πλοία και στα συνεργεία καθώς οι επισκευές πραγματοποιούνται δίχως ουδεμία ασφάλεια (εργασίες με φλόγα άνευ πιστοποιητικών gas free , κτ.λ.).

ΜΟΝΟ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΣΥΜΒΕΙ ΤΟ ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΟ ΟΠΩΣ ΣΕ ΑΛΛΑ ΛΙΜΑΝΙΑ ΘΑ ΛΑΒΟΥΝ ΟΙ ΑΡΜΟΔΙΟΙ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΤΡΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ!!!

Και τέλος , γιατί η συμπεριφορά αυτή της διοίκησης της αρμόδιας λιμενικής αρχής δεν είναι η ίδια με όλους , γιατί ευνοεί/ κλείνει τα μάτια συνεχώς σε ορισμένους …… Είναι ίσως η συνήθεια τόσων ετών ‘’καλής’’ συνεργασίας. Γιατί όπως λένε οι γηραιότεροι , το χέρι που σε ταΐζει δεν το χτυπάς …….!!!

Μιάς και αποτελώ επαγγελματικά μέλος της μεγάλης οικογένειας της Ναυτιλίας για πάνω από 22 χρόνια , με έδρα τον Πειραιά , φρονώ ότι γνωρίω καλά τι γίνεται και προκαλώ όποιν θέλει να ελέγξει -ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ- και όχι μέσω αλληλογραφίας το τί γίνεται στον κόλπο αυτόν.

Για άλλη μια φορά , ελπίζω για κάτι καλύτερο !!
Χ.Μ.

Υ.Γ. πιστεύουμε πως θα δούμε ενέργειες από το Δημο Μονεμβασιάς και απάντηση από το ΥΝΑ σχετικά....

Υ.Γ.2 η θέση του πλοίο έχει αποτυπωθεί στις 19:30 της 20/11/1984 ενώ επίσης έχουν διατυπωθεί αντίστοιχες καταγγελίες πως έχουν εκτελεστεί εργασίες εντός του κόλπου Βοιών σε διάφορα πλοία με Άδεια Εργασιών από ΛΑ της Ανατολικής Πελοποννήσου!!!