Οριστική αποκατάσταση και όχι "μπαλώματα" θα γίνει, επιτέλους, στα σημεία των κατολισθήσεων- καθιζήσεων στον εθνικό δρόμο Καλαμάτας- Σπάρτης.
Αυτό επεσήμανε χθες, απαντώντας σε ερώτησή μας, ο αντιπεριφερειάρχης Μεσσηνίας Παναγιώτης Αλευράς. Το έργο καθυστέρησε και ο δρόμος εξακολουθεί να παραμένει σε επικινδυνότητα, καθώς χρειάστηκε η εκπόνηση μελέτης από ειδικό γεωτέχνη. Οι παρεμβάσεις θα ξεκινήσουν από την ερχόμενη Δευτέρα, μέσω της εργολαβίας συντηρήσεων για το οδικό δίκτυο της Μεσσηνίας, προϋπολογισμού 350.000 ευρώ.
Σύμφωνα με τη μελέτη που παραδόθηκε χθες στο διευθυντή Τεχνικών Εργων Παναγιώτη Γιαννακέα, στο πρώτο επικίνδυνο σημείο μετά την Αρτεμισία, ο τοίχος από την κάτω πλευρά του δρόμου θα ενισχυθεί με ζαρζανέτ και ο δρόμος θα σκαφτεί και θα εξυγιανθεί με οπλισμένο επίχωμα πριν πέσει η άσφαλτος. Στην αμέσως επόμενη στροφή του δρόμου (ακριβώς πάνω από το πρώτο επικίνδυνο σημείο) που παρατηρείται καθίζηση, θα γίνει ορθολογικότερη διαχείριση των ομβρίων υδάτων και με τις επενδεδυμένες τάφρους θα φεύγουν προς το φυσικό αποδέκτη και δε θα προκαλούν πρόβλημα στην από κάτω πλευρά του δρόμου. Στο τρίτο επικίνδυνο σημείο μετά το "Τουριστικό" προς τη Λακωνία, θα σκαφτεί ο δρόμος, θα τοποθετηθεί κατάλληλο υλικό που θα συγκρατεί, θα απορροφά τα υπόγεια νερά και για τα επιφανειακά θα βελτιωυθούν οι επενδεδυμένες τάφροι. Κατά τη διάρκεια εκτέλεσης των εργασιών πρέπει να δείχνουν ιδιαίτερη προσοχή. Το ίδιο πρέπει να κάνουν και αυτές τις μέρες και να τηρούν τη σήμανση που έχει ενισχυθεί, λόγω της αυξημένης κίνησης της καλοκαιρινής περιόδου.
Γ.Σ. από eleftheriaonline.gr
Αυτό επεσήμανε χθες, απαντώντας σε ερώτησή μας, ο αντιπεριφερειάρχης Μεσσηνίας Παναγιώτης Αλευράς. Το έργο καθυστέρησε και ο δρόμος εξακολουθεί να παραμένει σε επικινδυνότητα, καθώς χρειάστηκε η εκπόνηση μελέτης από ειδικό γεωτέχνη. Οι παρεμβάσεις θα ξεκινήσουν από την ερχόμενη Δευτέρα, μέσω της εργολαβίας συντηρήσεων για το οδικό δίκτυο της Μεσσηνίας, προϋπολογισμού 350.000 ευρώ.
Σύμφωνα με τη μελέτη που παραδόθηκε χθες στο διευθυντή Τεχνικών Εργων Παναγιώτη Γιαννακέα, στο πρώτο επικίνδυνο σημείο μετά την Αρτεμισία, ο τοίχος από την κάτω πλευρά του δρόμου θα ενισχυθεί με ζαρζανέτ και ο δρόμος θα σκαφτεί και θα εξυγιανθεί με οπλισμένο επίχωμα πριν πέσει η άσφαλτος. Στην αμέσως επόμενη στροφή του δρόμου (ακριβώς πάνω από το πρώτο επικίνδυνο σημείο) που παρατηρείται καθίζηση, θα γίνει ορθολογικότερη διαχείριση των ομβρίων υδάτων και με τις επενδεδυμένες τάφρους θα φεύγουν προς το φυσικό αποδέκτη και δε θα προκαλούν πρόβλημα στην από κάτω πλευρά του δρόμου. Στο τρίτο επικίνδυνο σημείο μετά το "Τουριστικό" προς τη Λακωνία, θα σκαφτεί ο δρόμος, θα τοποθετηθεί κατάλληλο υλικό που θα συγκρατεί, θα απορροφά τα υπόγεια νερά και για τα επιφανειακά θα βελτιωυθούν οι επενδεδυμένες τάφροι. Κατά τη διάρκεια εκτέλεσης των εργασιών πρέπει να δείχνουν ιδιαίτερη προσοχή. Το ίδιο πρέπει να κάνουν και αυτές τις μέρες και να τηρούν τη σήμανση που έχει ενισχυθεί, λόγω της αυξημένης κίνησης της καλοκαιρινής περιόδου.
Γ.Σ. από eleftheriaonline.gr