Οι ευγεργέτες είμαστε εμείς. Πρέπει να βοηθήσουμε να κρατήσουμε το χαμόγελο ζωντανό. Τώρα, τηλεφωνήστε ή στείλτε μήνυμα.
14545 για κλήσεις από σταθερό και κινητό, σταθερό χρέωση 2,27/ κλήση, κινητό χρέωση 2,46/ κλήση.
54020 για SMS από κινητό στείλτε ΧΑΜΟΓΕΛΟ ή XAMOGELO, χρέωση 2,46/ sms.
Το Χαμόγελο του Παιδιού εξέπεμψε SOS
για τα Παιδιά στην Ελλάδα και ζήτησε
τη στήριξη όλων για να συνεχίσει να είναι
μέρος της λύσης και όχι του προβλήματος.
«Δεν σταματάμε την δράση μας! Συνεχίζουμε με την συμμετοχή όλων»
για τα Παιδιά στην Ελλάδα και ζήτησε
τη στήριξη όλων για να συνεχίσει να είναι
μέρος της λύσης και όχι του προβλήματος.
«Δεν σταματάμε την δράση μας! Συνεχίζουμε με την συμμετοχή όλων»
Στη συνέντευξη τύπου που πραγματοποιήθηκε σήμερα, με την ευγενική χορηγία του Ζαππείου Μέγαρου, από «Το Χαμόγελο του Παιδιού» παρουσιάστηκαν τα τεράστια προβλήματα και οι τραγικές ελλείψεις σχετικά με την παιδική προστασία στην Ελλάδα, οι ελλείψεις δομών και μέτρων.
Παράλληλα, παρουσιάστηκε το τεράστιο έργο που επιτελείται από Το Χαμόγελο του Παιδιού και τον καθοριστικό ρόλο που διαδραματίζει στην κάλυψη των τεράστιων και πολύπλευρων αναγκών των παιδιών στην χώρα. Παιδιά κακοποιημένα, παιδιά εγκαταλελειμμένα, παιδιά με προβλήματα υγείας, παιδιά κάτω από το όριο της φτώχιας, παιδιά θύματα εξαφάνισης, παιδιά που καθημερινά καλύπτονται άμεσα και αποτελεσματικά μέσα από το δίκτυο δράσεων και υπηρεσιών.
Τα οικονομικά στοιχεία του έτους 2010 προκάλεσαν έκπληξη μιας και ακόμα μία φορά το σύνολο των εσόδων προέρχεται από δωρεές ιδιωτών και χορηγίες εταιρειών ενώ τονίστηκε έλλειψη κρατικής χρηματοδότησης για δράσεις που έχουν αναγνωριστεί εθνικές και έχουν θεσμοθετηθεί, μόνο το 3,73% προέρχεται από επιδοτήσεις της ΕΕ και ΟΑΕΔ. Για μία ακόμα χρονιά το 68,11% των εξόδων αφορά στην μισθοδοσία του εξειδικευμένου επιστημονικού προσωπικού που στελεχώνει τις δράσεις πανελλαδικά και στηρίζει εκατοντάδες χιλιάδες παιδιά ετησίως.
Έμφαση δόθηκε και σε δράσεις που άμεσα μπορεί να λειτουργήσει το Χαμόγελο του παιδιού και που σήμερα παραμένουν ανενεργές λόγω έλλειψης των απαραίτητων οικονομικών πόρων για την στελέχωσή τους. Δράσεις που θα παρέχουν δωρεάν υπηρεσίες σε ακόμα περισσότερα παιδιά και τις οικογένειές τους.
Τέλος, παρουσιάστηκε η νέα καμπάνια ενημέρωσης και κινητοποίησης των πολιτών με τίτλο «Πείτε μας τι να του κόψουμε» και ζητήθηκε η συμμετοχή όλων των ΜΜΕ ώστε «το μήνυμα μας να φτάσει παντού!».