Σύμφωνα με το altsantiri.gr από το 2008 κυκλοφορεί με αυτοκίνητο Lexus, 3.000 κυβικών, αξίας 67.000 ευρώ. Νοίκιαζε διαμέρισμα, 750 ευρώ το μήνα, για μια δεκαετία, βαρύνοντας τον προϋπολογισμό του φορέα που προΐσταται. Οι καφέδες, όχι μόνο του ιδίου αλλά της συνδικαλιστικής παρέας, στοίχισαν 345.000 ευρώ (για την περίοδο 2001-2011). Κινητά πληρωμένα, δόσεις πιστωτικών καρτών στην ώρα τους. Αναρωτιέστε, ποιο είναι αυτό το υπόδειγμα, ο τυχερός; Ο πρόεδρος της ΠΑΣΕΓΕΣ είναι, ο Τζανέτος Καραμίχας.
Πρόκειται για τον θερμό υπέρμαχο του «ναι» στο δημοψήφισμα, ο οποίος, τώρα, μπλοκάρει τη συνάντηση του πρωθυπουργού με τους αγρότες. Ο κ. Καραμίχας επικοινωνεί καθημερινά με τους συντονιστές των μπλόκων ζητώντας από τους αγρότες να μείνουν ανυποχώρητοι και κυρίως να αρνηθούν συνάντηση με τον πρωθυπουργό, στην οποία δεν θα είναι ο ίδιος ο βασικός συνομιλητής.
Όσοι γνωρίζουν πρόσωπα και πράγματα, λένε ότι το βασικό ζήτημα που «καίει» τον πρόεδρο της Πανελλήνιας Συνομοσπονδίας Αγροτικών Συνεταιριστικών Ενώσεων δεν είναι ούτε το ασφαλιστικό, ούτε το φορολογικό των αγροτών, αλλά οι αλλαγές στη λειτουργία των συνεταιρισμών, που επιδιώκει να προωθήσει το αρμόδιο υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης, ανατρέποντας όσα ισχύουν μέχρι σήμερα στις ιδιότυπες διαδικασίες εκλογής προέδρου της ΠΑΣΕΓΕΣ.
Βέβαια, οι σημερινοί αρνητές της απευθείας επαφής του κ. Τσίπρα με τους αγρότες, δεν ήταν πάντα απέναντι από την εξουσία. Γιατί όπως προκύπτει από πόρισμα της Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής, οι οργανώσεις ΓΕΣΑΣΕ, ΣΥΔΑΣΕ και ΠΑΣΕΓΕΣ, για τα έτη 1994 – 2011, έλαβαν κρατικές ενισχύσεις, μέσω ΕΛΓΑ, ύψους 60 εκατομμυρίων ευρώ, για τις οποίες δεν έδωσαν ποτέ λογαριασμό.
Για τη Lexus ο κ. Καραμίχας είχε απαντήσει: «Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, λόγω τεχνολογίας, είναι οικονομικό σε καύσιμα, τέλη κυκλοφορίας και απαλλαγμένο από περιορισμούς κυκλοφορίας στο κέντρο της Αθήνας». Μάλιστα υποστήριζε ότι προσπαθούσαν να το εκποιήσουν – αφού είχε διανύσει 312.000 χιλιόμετρα, αλλά δεν έβρισκαν αγοραστή.
Την περίοδο των ισχνών αγελάδων ο πρόεδρος της ΠΑΣΕΓΕΣ λάμβανε ετήσια καθαρή αποζημίωση για να ασκεί τα καθήκοντά του 64.000 ευρώ, συν 320 ευρώ ανά συνεδρίαση από τη συμμετοχή του στο Διοικητικό Συμβούλιο της Ελληνικής Διατροφής ΑΕ.
Ας θυμηθούμε, όμως, όσα υποστήριζε ο κ. Καραμίχας για το “ναι” στο δημοψήφισμα:
Πρόκειται για τον θερμό υπέρμαχο του «ναι» στο δημοψήφισμα, ο οποίος, τώρα, μπλοκάρει τη συνάντηση του πρωθυπουργού με τους αγρότες. Ο κ. Καραμίχας επικοινωνεί καθημερινά με τους συντονιστές των μπλόκων ζητώντας από τους αγρότες να μείνουν ανυποχώρητοι και κυρίως να αρνηθούν συνάντηση με τον πρωθυπουργό, στην οποία δεν θα είναι ο ίδιος ο βασικός συνομιλητής.
Όσοι γνωρίζουν πρόσωπα και πράγματα, λένε ότι το βασικό ζήτημα που «καίει» τον πρόεδρο της Πανελλήνιας Συνομοσπονδίας Αγροτικών Συνεταιριστικών Ενώσεων δεν είναι ούτε το ασφαλιστικό, ούτε το φορολογικό των αγροτών, αλλά οι αλλαγές στη λειτουργία των συνεταιρισμών, που επιδιώκει να προωθήσει το αρμόδιο υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης, ανατρέποντας όσα ισχύουν μέχρι σήμερα στις ιδιότυπες διαδικασίες εκλογής προέδρου της ΠΑΣΕΓΕΣ.
Βέβαια, οι σημερινοί αρνητές της απευθείας επαφής του κ. Τσίπρα με τους αγρότες, δεν ήταν πάντα απέναντι από την εξουσία. Γιατί όπως προκύπτει από πόρισμα της Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής, οι οργανώσεις ΓΕΣΑΣΕ, ΣΥΔΑΣΕ και ΠΑΣΕΓΕΣ, για τα έτη 1994 – 2011, έλαβαν κρατικές ενισχύσεις, μέσω ΕΛΓΑ, ύψους 60 εκατομμυρίων ευρώ, για τις οποίες δεν έδωσαν ποτέ λογαριασμό.
Για τη Lexus ο κ. Καραμίχας είχε απαντήσει: «Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, λόγω τεχνολογίας, είναι οικονομικό σε καύσιμα, τέλη κυκλοφορίας και απαλλαγμένο από περιορισμούς κυκλοφορίας στο κέντρο της Αθήνας». Μάλιστα υποστήριζε ότι προσπαθούσαν να το εκποιήσουν – αφού είχε διανύσει 312.000 χιλιόμετρα, αλλά δεν έβρισκαν αγοραστή.
Την περίοδο των ισχνών αγελάδων ο πρόεδρος της ΠΑΣΕΓΕΣ λάμβανε ετήσια καθαρή αποζημίωση για να ασκεί τα καθήκοντά του 64.000 ευρώ, συν 320 ευρώ ανά συνεδρίαση από τη συμμετοχή του στο Διοικητικό Συμβούλιο της Ελληνικής Διατροφής ΑΕ.
Ας θυμηθούμε, όμως, όσα υποστήριζε ο κ. Καραμίχας για το “ναι” στο δημοψήφισμα: