Το βράδυ της 1ης Σεπτεμβρίου 2014 προς 2ας Σεπτεμβρίου o ο όρμος Βοιών "φιλοξενεί" αρκετά πλοία. Μάλιστα, δύο εξ αυτών για κάμποσες ημέρες παραπάνω του 24ώρου, πίσω από το οποίο προσπαθεί να κρυφτεί το τοπικό Λιμεναρχείο Νεάπολης...
Επίσης, με αλλαγές ονομάτων και άλλα πραγματικά και παράξενα γεγονότα, όπως η εκπομπή τους AIS δίχως ΙΜΟ και όνομα για το αδελφό πλοίο του [STAR TATIANNA mmsi 538005915] με εκπεμπόμενο κατά δύο μόλις νούμερα μικρότερο mmsi 538005913} ).
Επίσης, με αλλαγές ονομάτων και άλλα πραγματικά και παράξενα γεγονότα, όπως η εκπομπή τους AIS δίχως ΙΜΟ και όνομα για το αδελφό πλοίο του [STAR TATIANNA mmsi 538005915] με εκπεμπόμενο κατά δύο μόλις νούμερα μικρότερο mmsi 538005913} ).
Ήδη, λοιπόν, είχε προκληθεί η τοπική κοινωνία κι από το ιδιότυπο πως το μέρος, αν και προστατευόμενο, έχει καταντήσει αγκυροβόλιο για πλοία από Λατινική Αμερική και Τουρκία σε δυσανάλογα μεγάλο ποσοστο με την αντιστοιχία τους...
Με και με αυτά, το πλοίο "RIZA SONAY" από τη γειτονική Τουρκία με προορισμό την TARRAGONA της Ισπανίας έκανε μία ολιγόωρη στάση μέσα στο σκοτάδι της νύχτας πάνω στα τυρκούαζ νερά στο Σαρακίνικο της Ελαφονήσου (Μεγάλος Σίμος) και φούνταρε μέσα στα λιβάδια Ποσειδωνίας του...
Στο σημείο αυτό, ακριβώς, πέρα τον περιβαλλοντικών, τουριστικών, εθνικών κ.α. λόγων περνά και το νέο καλώδιο (το παλαιό το έχε κόψει πλοίο με την άγκυρα του) που ηλεκτροδοτεί τα Κύθηρα!!!
Δεν έχει περάσει δεκαετία από την προηγούμενη φορά που πάλι ένα πλοίο "φρόντισε" κι έκοψε την ηλεκτροδότηση των Κυθήρων προκαλώντας τεράστια ζημιά στο νησί, τα ευπαθή εμπορεύματα, τα ευπαθή φάρμακα, τους κατοίκους και τους επισκέπτες...
Μήπως και θα πρέπει λοιπόν το Κράτος, εδώ το Λιμεναρχείο Νεάπολης, να μας θυμίσει και να θυμηθεί και το ίδιο πόσες ημέρες έμειναν τα Κύθηρα δίχως ρεύμα και πόσο κόστισε η αποκατάσταση της ηλεκτροδότησης; Επίσης τι πλήρωσε από τη ζημιά η εταιρία και τι εμείς είτε άμεσα είτε μέσα από τον κρατικό προϋπολογισμό;;;