Μη θέλοντας να εκμεταλευτώ την ανοχή των σελίδων που φιλοξενούν τις απόψεις μας θα ήθελα να απευθύνω μια τελευταία υπόμνηση στον κ. Μιτακίδη. Φυσικά με πρόλαβε ελαφρώς η δημοσίευση και η φωτογραφία που "μιλάει από μόνη της "του όμορου νησιού της Ελαφονήσου (επόμενη φωτογρσφία).
Θα ξεκινήσω με τα του "Μαυρογιαλούρου" αλλά και για την απαξίωση του πληθυσμού ενός ολόκληρου νησιού και κατ' επέκταση και του πληθυσμού των όμορων Δήμων Μονεμβασίας και Ελαφονήσου...
Απαξίωση στο όνομα τίνος;;;; Μήπως θιχθεί η κηλιδωθεί κάποιος έλληνας πλοίαρχος;;; η κάποιος έλληνας πλοικτήτης;;; Και άλλωστε τι φταίει εάν έλαβε κάποιες εντολές από την εταιρεία του;;;
Εκτός και εάν εννοείτε κάτι διαφορετικό η εκτός και εάν εκπροσωπείτε κάτι, οπότε καλο είναι να γνωρίζουμε οι μερικές χιλιάδες εδώ κάτω από τον Μαλέα τι είναι εκείνο που υπερασπίζεσθε.
Γιατί εμείς υπερασπιζόμαστε την ποιότητα της ζωής μας αλλά και την τοπική οικονομία που βασίζεται στον τουρισμό κατά ένα μεγάλο ποσοστό.
Και ένα οιοδήποτε ατύχημα η "κακιά στιγμή" μπορεί να μετατρέψει σε κόλαση την περιοχή.
Και από ότι διακρίνω στα γραπτά σας είναι φανερό ότι εσείς έχετε θητεύσει σε γέφυρα πλοίου.
Απλά να θυμάστε ότι υπάρχουν ακόμα μερικές χιλιάδες που έχουν θητεύσει και συνεχίζουν να θητεύουν.
Και ακόμη θα πρέπει να γνωρίζετε ότι η γέφυρα δεν είναι το μοναδικό σημείο σε όλο το πλοίο που θητεύει κάποιος και γίνεται αποκλειστικός ειδήμων.
Συνήθως δε σε περίπτωση ηλεκτρονικών προβλημάτων η ειδημοσύνη εξαφανίζεται και τότε το πρόβλημα λύνεται από ειδικούς τεχνικούς. Η γνώση δεν συμβαδίζει με την θέση η τον βαθμό αλλά με την μόρφωση και την επιμόρφωση του κάθε υπευθύνου.
Σχετικά με τον IMO, ειλικρινά θα με ενδιέφερε να καταλάβω πως συσχετίζεται με την παραμονή ενός πετρελαιοφόρου σε ένα πρόχειρο αγκυροβόλιο, εκτός και εάν αναφέρεσθε στο AIS και την "εξουδετέρωση" του "κατά βούληση".
Εκτός του περιβαλοντικού κινδύνου θα προσθέσω ότι στο παρελθόν πλοία αγκυροβολημένα {διαφόρου εθνικότητος}στο ίδιο σημείο που βρισκόταν το εν θέματι πλοίο, λόγω ισχυρών ανέμων "ξέσυραν" και έκοψαν το υποθαλάσσιο ηλεκτροφόρο καλώδιο που συνδέει την Πελοπόννησο με τα Κύθηρα, και βύθισαν για ημέρες το νησί στο μέσον της τουριστικής περιόδου στο σκοτάδι αλλά και την εγκατάλειψη από τους επισκέπτες του.
Επίσης θα ήθελα να θίξω το θέμα της υπαναχώρησης. Εάν εννοείτε υπαναχώρηση την αποβίβαση ασθενούς η την μηχανική βλάβη η έστω την αλλαγή κάποιων μελών πληρώματος, δηλαδή την ολιγόωρη στάθμευση, τότε ειλικρινά λυπάμαι, διότι απλά τα έγραψα "ακαταλαβίστικα" και δεν έγιναν αντιληπτά.
Πιθανώς και άλλα σημεία δεν ήτανε καταληπτά και λυπάμαι πολύ για αυτό. Υπάρχει στο γραπτό λόγο ο ορισμός θεματικής αναφοράς. Εξ ου και η αναφορά στο παρελθόν περί "αναμονής οδηγιών" , σαν έκφραση μόνο που χρησιμοποιούσαν σε περιόδους ναυτιλιακής ισχνής αγελάδας..
Ουδέποτε το "ελληνικό βαπόρι" θα μπεί σε στόχαστρο. Τουλάχιστον όχι από όσους διέθεσαν το αίμα τους για να αναπτυχθεί και να μεγαλουργήσει η ελληνική ναυτιλία.
Η απαξίωση προέρχεται από επίσημα έδρανα και από ανθρώπους που δεν έχουν γνωρίσει τίποτε περισσότερο από τον ιδρώτα στα GYM. Αλλά και από άστοχες ενέργειες επισήμων οργάνων που αυθαιρετούν στο όνομα της εξουσίας.
Το πρόβλημα κ. Μιτακίδη είναι πολύ έντονο και πιστεύω ότι κάθε προσωπική διαφορά δεν έχει θέση σε αυτό. Ούτε επίδειξη δεξιοτήτων και γνώσεων φέρνουν κάποιο αποτέλεσμα στην λύση του.
Πιστεύω ότι στο όλο θέμα θέση έχει η αρμόδια αρχή και μια επίσημη εξήγηση από υπεύθυνα χείλη και πέννα για το τι, πότε και που επιτρέπεται που θα έλυνε τις απορίες όλων όσων εδώ και καιρό αγωνιούν και επαναστατούν, "πλέοντας σε μία θάλασσα Σαργασσών και άγνοιας"....
Ας ελπίσουμε όμως στο μεταξύ μέχρι να ηχήσει η τρομπέτα "αφύπνισης" των υπευθύνων αρχών να μην συμβεί κάτι που κανένας δεν το επιθυμεί. Ας έχουμε όλοι καλή υγεία, ίσως το μοναδικό που μας απέμεινε ακόμη να ευχόμαστε.
Μεθ' υπολήψεως, Αντώνης Λαμπρινίδης από τα Κυθηραϊκά Νέα