Στον εισαγγελέα η αποκάλυψη του HOT DOC για το σκάνδαλο του ΚΕΕΛΠΝΟ
H ηγεσία του υπουργείου Υγείας δήλωσε την πρόθεσή της ο έλεγχος στο ΚΕΕΛΠΝΟ να συνεχιστεί και να επεκταθεί και χρονικά και ως προς τα υπό εξέταση αντικείμενα.
«Από την πλευρά μας υπάρχει ισχυρή πολιτική βούληση, όχι μόνο στο ΚΕΕΛΠΝΟ. Στόχος είναι μια συνολική εξυγίανση του εθνικού συστήματος υγείας», δήλωσε στην σημερινή συνέντευξη τύπου ο Υπουργός, Ανδρέας Ξανθός. «Δεν ήρθαμε για να κάνουμε πολιτική καριέρα και να επενδύσουμε σε προσωπική στρατηγική», συμπλήρωσε.
«Ο χώρος της Υγείας βρίθει παρανομιών, θα μπορούσαμε αυτά τα χρήματα να τα χαρακτηρίσει κάποιος και ψίχουλα συγκριτικά με άλλα, αλλά πρόκειται για δημόσιο χρήμα», υπογράμμισε ο κ. Πολάκης. Από την πλευρά του ο Υπουργός διευκρίνισε πως δεν υπάρχει κλίμα συλλογικής ενοχοποίησης στο ΚΕΕΛΠΝΟ.
«Υπάρχει εξαιρετικό δυναμικό και υπάλληλοι ευσυνείδητοι», ανέφερε, προαναγγέλλοντας αλλαγές, με συνολική αναδιοργάνωση του χώρου της Υγείας, με θεσμικές αλλαγές και επανεξέταση του ρόλου κάθε φορέα. Αναζητούνται, δε, τόσο ευθύνες ποινικές όσο και πειθαρχικές.
Επί τρία ολόκληρα χρόνια το HOT DOC γράφει για τον αμαρτωλό ρόλο του ΚΕΕΛΠΝΟ, ως εργαλείο της διαφθοράς με πρόσχημα την πρόληψη για τα λοιμώδη νοσήματα. Στο τεύχος 90, το περιοδικό δημοσιεύει το περιεχόμενο του πορίσματος των ελεγκτών του ΣΕΥΥΠ για το ΚΕΕΛΠΝΟ που έρχεται να επιβεβαιώσει όλα αυτά τα δημοσιεύματα. Χρυσοπληρωμένες διαφημιστικές καμπάνιες, κάποιες αχρείαστες, κάποιες παράνομες, οργανώνονταν με τρόπους τέτοιους ώστε το δημόσιο χρήμα να φτάνει εκεί που... έπρεπε.
Σε μία από τις υποθέσεις κακοδιαχείρισης που περιέχει το πόρισμα, οι επιθεωρητές διαπιστώνουν πως το ΚΕΕΛΠΝΟ "βάφτισε" επιδημικό λοιμώδες νόσημα τον καρκίνο για να φτιάξει μια αντικαρκινική καμπάνια προϋπολογισμού 1,6 εκατ. ευρώ που τελικά ανέθεσε στην εταιρία Mindwork Business Solutions, της συζύγου του Γιάννη Στουρνάρα, Σταυρούλας Νικολοπούλου.
Τον δρόμο της δικαιοσύνης έχει πάρει το πορίσμα του Σώματος Επιθεωρητών Υπηρεσιών Υγείας και Πρόνοιας (ΣΕΥΥΠ) για το "αμαρτωλό" παρελθόν του ΚΕΕΛΠΝΟ το οποίο δημοσιεύεται στο HOT DOC που κυκλοφορεί. Το πόρισμα έχει διαβιβαστεί στον αρμόδιο εισαγγελέα, ο οποίος θα διερευνήσει τις πιθανές ευθύνες της τότε διοίκησης του ΚΕΕΛΠΝΟ. Παράλληλα, θα προχωρήσει εσωτερικός πειθαρχικός έλεγχος στο Κέντρο, ενώ δεν αποκλείονται αλλαγές -και θεσμικές- στον εν λόγω εποπτευόμενο από το υπουργείο Υγείας φορέα.
H ηγεσία του υπουργείου Υγείας δήλωσε την πρόθεσή της ο έλεγχος στο ΚΕΕΛΠΝΟ να συνεχιστεί και να επεκταθεί και χρονικά και ως προς τα υπό εξέταση αντικείμενα.
«Από την πλευρά μας υπάρχει ισχυρή πολιτική βούληση, όχι μόνο στο ΚΕΕΛΠΝΟ. Στόχος είναι μια συνολική εξυγίανση του εθνικού συστήματος υγείας», δήλωσε στην σημερινή συνέντευξη τύπου ο Υπουργός, Ανδρέας Ξανθός. «Δεν ήρθαμε για να κάνουμε πολιτική καριέρα και να επενδύσουμε σε προσωπική στρατηγική», συμπλήρωσε.
«Ο χώρος της Υγείας βρίθει παρανομιών, θα μπορούσαμε αυτά τα χρήματα να τα χαρακτηρίσει κάποιος και ψίχουλα συγκριτικά με άλλα, αλλά πρόκειται για δημόσιο χρήμα», υπογράμμισε ο κ. Πολάκης. Από την πλευρά του ο Υπουργός διευκρίνισε πως δεν υπάρχει κλίμα συλλογικής ενοχοποίησης στο ΚΕΕΛΠΝΟ.
«Υπάρχει εξαιρετικό δυναμικό και υπάλληλοι ευσυνείδητοι», ανέφερε, προαναγγέλλοντας αλλαγές, με συνολική αναδιοργάνωση του χώρου της Υγείας, με θεσμικές αλλαγές και επανεξέταση του ρόλου κάθε φορέα. Αναζητούνται, δε, τόσο ευθύνες ποινικές όσο και πειθαρχικές.
Επί τρία ολόκληρα χρόνια το HOT DOC γράφει για τον αμαρτωλό ρόλο του ΚΕΕΛΠΝΟ, ως εργαλείο της διαφθοράς με πρόσχημα την πρόληψη για τα λοιμώδη νοσήματα. Στο τεύχος 90, το περιοδικό δημοσιεύει το περιεχόμενο του πορίσματος των ελεγκτών του ΣΕΥΥΠ για το ΚΕΕΛΠΝΟ που έρχεται να επιβεβαιώσει όλα αυτά τα δημοσιεύματα. Χρυσοπληρωμένες διαφημιστικές καμπάνιες, κάποιες αχρείαστες, κάποιες παράνομες, οργανώνονταν με τρόπους τέτοιους ώστε το δημόσιο χρήμα να φτάνει εκεί που... έπρεπε.
Σε μία από τις υποθέσεις κακοδιαχείρισης που περιέχει το πόρισμα, οι επιθεωρητές διαπιστώνουν πως το ΚΕΕΛΠΝΟ "βάφτισε" επιδημικό λοιμώδες νόσημα τον καρκίνο για να φτιάξει μια αντικαρκινική καμπάνια προϋπολογισμού 1,6 εκατ. ευρώ που τελικά ανέθεσε στην εταιρία Mindwork Business Solutions, της συζύγου του Γιάννη Στουρνάρα, Σταυρούλας Νικολοπούλου.